2013. február 2., szombat

Közérdekű

Sziasztok! Amint látjátok felkerült az új design a blogra. Elég egyszerű lett, de én a letisztult külsőt jobban szeretem. Na meg nem is volt türelmem ennél bonyolultabbat összehozni, kész csoda, hogy ezt megcsináltam.  Remélem azért tetszik nektek, én egész megbékéltem vele, de lehetne jobb is persze...
Kikerült a chat oldalra, csere kérésekkel, véleményekkel, panasszal oda lehet írni:) Illetve kiraktam az elérhetőségeim is, zaklassatok nyugodtan. Twitteren, Tumblr-n visszakövetek mindenkit (hacsak nem valami sunyi kis külföldi vagy aki 1-2 nap után kikövet).
És szeretném megköszönni a több, mint 1600 látogatót. Tudom, hogy ez nem pontos érték, de azért köszönöm!<3
Na csak ennyit akartam, holnap jövök az új résszel. Jók legyetek! xxx.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése