2013. február 3., vasárnap

Díj

Megkaptam életem első díját is. Köszönet érte Diana -nak!


Legérzelemdúsabb blog #1.

- tedd ki a blogodra! Ha ez kész...
- írj öt dolgot magadról! Ha ez is kész...
- válaszolj azokra a kérdésekre, amiket feltettek neked! És ha ez is kész...
- tegyél fel öt kérdést annak, akinek küldöd! Végül...
- küldd tovább öt embernek.

5 dolog rólam:
 - Gyűlölöm ha valaki eszik mellettem. Nem tudom miért, de nagyon zavar.
 - Sokszor vagyok rosszkedvű.
 - Szeretnék versenyszerűen Agilityzni
 - Imádom a romantikus könyveket/filmeket
 - Nagyon bunkó tudok lenni azzal akit nem kedvelek.

Kérdések:
- Mit gondolsz Katy Perry-ről? Semmit. Nem szeretem különösebben, nem szoktam hallgatni.
- Szereted a rock számokat? Nem mindet, de van amit szeretek.
- Ha olvasod a blogom mit gondolsz róla? Nagyon jó, igényes, szeretem olvasni:)
- Kedvenc blog íród van, ha igen kiaz? Nincs kedvenc. Nagyon sok blogot szeretek.
- Kedvenc előadód? Inkább nem sorolom fel mindet.... rengeteg van:D

Az én 5 kérdésem:
 - Film vagy sorozat?
 - Kedvenc ünneped?
 - Ki a példaképed?
 - Van kedvenc könyved? Ha igen, miért az?
 - Sportolsz valamit?

És az 5 ember akinek küldöm:
 - Niki!i!
 - Nikaa
 - Lilianne Keys

Tudom, hogy 5 kell de most csak hármukat tudom:)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon édes vagy, és köszönöm szépen!♥
    Vissza nem mehet a díj, de én így kommenben küldök millió és millió gratulációt a bloghoz :*♥

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a díjat :) <3 De most csináljam meg a fent lévő utasításokat? Tök hülye vagyok :D

    VálaszTörlés
  4. szívesen:)<3 nem muszáj most, amikor gondolod:D

    VálaszTörlés