2013. február 25., hétfő

Néhány infó

Sziasztok!:)
Nem, most nem résszel jövök, rengeteg dolgom van, egyszerűen nincs időm megírni. Már elkezdtem és tényleg igyekszem befejezni, ha minden jól megy holnap már tudom hozni de nem ígérem biztosra.
Tegnap szépen összeírogattam pár dolgot a történettel kapcsolatban, ami esetleg érdekelhet titeket. Nem kötelező végigolvasni, semmi olyat nem írok bele ami befolyásolja a történet folytatását, ez csak egy kis extra, ha érdekel valakit:) Hozzátenném, hogy ez nem szentírás, nem garantálom, hogy pontosan így fog minden történni (elég szeszélyes vagyok), de ha változik valami, ígérem időben értesítelek titeket:) Na nem magyarázok tovább, tessék itt van, annak, akit érdekel.
u.i.: a hét folyamán várható design váltás is, azalatt rejtve lesz a blog, szóval ne ijedjetek meg, ha nem tudjátok megnyitni. amint kész vagyok ismét látható lesz:)

* A blog első "évadát" 50-60 részesre tervezem, de ez még sok mindentől függ.

* Egyenlőre 2 évad van meg a fejemben, elképzelhető egy harmadik is, tőletek függ.

* A történet legvégén, ha érdekel titeket kiteszek a szereplőkről egy képet, hogy én milyennek képzelem el őket - erről majd lesz egy szavazás.

* Christian mindkét évadban fontos szerepet fog játszani, idővel rájöttök miért.

* Az első évad lazább lesz, leginkább a karakterek megismeréséről fog szólni. A másodikra már egy sokkal komolyabb és izgalmasabb dolgot tervezek.

* Alex karaktere nem azért ilyen keszekusza, mert lusta voltam rendesen kidolgozni a szerepét. Neki is megvan a története, majd ha eljön az ideje megtudjátok.

* Sarah karakterét magamról mintáztam, bár nem tudatosan. Így utólag visszagondolva jöttem rá, hogy nagyon hasonlít rám.

* Alcímeket nem adok a fejezeteknek, nem tudom miért, sosem gondoltam rá.

* A kommentekre nem azért nem válaszoltam eddig, mert nem érdekelnek, vagy mert nem esnek jól. Szerettem volna megnézni hány olyan olvasóm van, aki ki is fejti a véleményét és az volt a legegyszerűbb megoldás, ha én nem írok bele. Ettől függetlenül elképesztően hálás vagyok nektek minden egyes szóért!!! Ígérem mostantól válaszolni is fogok rájuk.

Na és így a végére lenne egy kérdésem is hozzátok:

* Szeretnétek, ha csatolnék a fejezetekhez zenét is? Bevallom, én sose gondoltam rá, nem tudom mennyire illik az adott részhez az a zene amire én gondolok, de ha szeretnétek akkor megpróbálhatjuk:)

4 megjegyzés:

  1. Na, hát én lassan konkrétan már csodállak téged! Mint egy vérbeli profi! *-* Egyszerűen hihetetlen, ahogy kifejted a dolgokat, és hogy minden összeáll a fejedben, fantasztikus! Ilyen egy igazi profi! A képes dolog nagyon tetszik, és a zenét 100%-osan támogatom! #youareunbelievable <3 <3 <3 xox

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaj egyelekmeg<3 nagyon aranyos vagy, de szerintem ez túlzás:) messze vagyok én még a profiktól, de nagyon igyekszem. köszönöm, hogy írtál, nagyon nagyon jól esett!!:)<33 xxx.

      Törlés
  2. Sok sikert hozzá, én a képet és a zenét is támogatom. :) Sokat fejlődtél az első rész óta, remélem még fogsz is. Én kicsit objektívebben szemléllek téged és a történetet is, épp ezért gondolom úgy, hogy nem mindig csak az apróbb helyesírási hibák vannak jelen. Ettől függetlenül szeretem amit csinálsz, kikapcsolnak a történet fejezetei. Egyszóval nagyon jó, de még lehet fejlődni. :) Bár ahogy írogatsz a bejegyzések elé, létszik, hogy tudod, van hová fejlődnöd.
    Üdv: Solya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, tisztában vagyok vele, hogy még nagyon sokat kell fejlődnöm. igyekszem!:) köszönöm az objektív véleményt!:)<3

      Törlés