2013. február 27., szerda

Díj #2


A díjat nagyon köszönöm Diana Brunwin -nak!♥

Szabályok:
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Írj 11 kérdést!
- Küld tovább 11 blognak!

Írj magadról 11 dolgot!

* Nem szoktam tv-t nézni.
* Ha ráfüggök egy sorozatra pár nap alatt végignézem.
* Pszichológus szeretnék lenni, másodállásban író.
* Egyesek szerint antiszociális vagyok.
* Álmodozó vagyok.
* Tűfóbiám van.
* Gyűlölöm, ha valaki nagyon hibásan ír.
* Nem szeretem a kisgyerekeket. 
* Könnyen fel lehet idegesíteni.
* Szeretem a kézilabdát, Görbicz Anita a kedvencem.
* Állandóan elkések.

Válaszolj 11 kérdésre!

1. Példa képed?
Nincs példaképem, csak olyan emberek akik inspirálnak.
2. Kedvenc íród?
Suzanne Collins
3. Mit tennél, ha kecske invázió törne ki? (Nézd meg ésmegérted)
Befogadnám az egyiket és kórusba énekelnénk a szomszédnak Swift kisasszony dalát:D
4. Tudod mi az a degu?
Tudom, kiskoromban féltem tőlük.
5. Szoktál horror filmeket nézni?
Nem, nem szeretem őket. A legtöbb undorító vagy valószerűtlen. 
6. Szerinted valaha lesz világ vége?
Egyszer biztosan. 
7. Vallásos vagy?
Nem.
8. Milyen zenéket szeretsz?
Fú, nagyon vegyes zenei ízlésem van. Többnyire meghallgatok mindent, de a magyar számok nagy részét és a hörgős, visítós rockot nem igazán szeretem:D
9. Mit gondolsz a blogomról? (Már más nem jut eszembe...)
Szeretem, szép, igényes:)
10. Mit gondolsz az ask.fm ről?
Az alapötlet jó lenne, de természetesen ezt is tönkretették. Nem igazán foglalkozom vele.
11. Kedvenc színészed?
Mindig változik:D Most épp Ian Somerhalder.

Írj 11 kérdést!

1. Mi inspirált az írásra?
2. Milyen témában szeretsz olvasni?
3. Sűrűn jársz moziba?
4. Mivel szeretnél felnőtt korodban foglalkozni?
5. Mi volt a legfurcsább álmod?
6. Melyik országban élnél a legszívesebben?
7. Mitől félsz?
8. Szeretsz utazni?
9. Ha választhatnál, melyik sztárral cserélnél 1 napra?
10. Mit csinálsz legszívesebben a szabadidődben?
11. Kedvenc évszakod?

Küld tovább 11 blognak! 


Most csak ennyi, nem akartam megint a többieknek küldeni és nem olvasok több blogot.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm!! :) Igyekszem a hétvégén kirakni! :)

    Puszi,
    S♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :) Jól esett, hogy rám is gondoltál! :) xx

    VálaszTörlés